Yanlışlıkla kedi ezdim
68
●4.362
- 28-10-2015, 21:23:56Eyvallah hocam yorumun icinS3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Sağolun hocam amin, cumlemizden.VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam dikkatsizlik degilde bi anda atladi yavastim zaten. Teşekkür ederimtequila adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eyvallah hocamKingButchy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:23:56 -->-> Daha önceki mesaj 20:22:52 --
corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleTeşekkür ederim yorumlarınız içinTurkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-10-2015, 21:29:30Vicdanen rahatsız hissedip bu konuyu açmanız bile yeterli. Yapacak bir şey yok. Geçmiş olsun, Allah daha kötü şeylerden korusun.
- 28-10-2015, 21:30:59Amin hocam insallah.WPHizmetleri adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 28-10-2015, 21:31:54Hocam, Allah kimseyi bilerek işlemediği günahtan sorumlu tutmaz, dert etmeyin
Hocam istemsizce güldüm :=)S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-10-2015, 21:33:45Sağolun hocam biraz takıntılı bi tipim o yüzden oluyor böyletruser adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi - 28-10-2015, 21:57:42Ekşi'de başlığınız açılmış öncelikle hocam, https://eksisozluk.com/ustunden-2-ar...-kedi--4950070 hayırlı olsun..

Geçmiş olsun gerçekten, tarafınıza olumsuz bir şey söylemek istemem ama, daha dikkatli olmakta fayda var tabi. - 28-10-2015, 22:03:00İlginçJackBlack adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bundan sonra daha dikkatli olacagim teşekkürler.
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
