S3RK4N adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ne fikri hocam? üstünden bi tank geçmediği kalmış, buna daha ne denebilir ki? planlansa böyle bir ölüm şekli gerçekleşmez.

şaka tabi yine de çok takılmamak lazım
Eyvallah hocam yorumun icin
VBuMaSTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okadar uğraşmışsın Allah razı olsun senden.
Sağolun hocam amin, cumlemizden.
tequila adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
dua et o dikkatsizlikle çocuğa filan çarpmamışsın...
Hocam dikkatsizlik degilde bi anda atladi yavastim zaten. Teşekkür ederim
KingButchy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Senin hatan yok.Unutursun zamanla
Eyvallah hocam

LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:23:56 -->-> Daha önceki mesaj 20:22:52 --

corpixx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam canını sıkma sonuç olarak bunu isteyerek yapmadın zamanla unutursun kötü bir anı olarak kalır.
Turkishli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Durmayıp devam etseydiniz asıl o zaman rahatsızlık duymanız lazımdı. Üzücü durum tabi ama en azından inip müdahele etmeye çalışmışsınız ama kötü sonuçlanmış.
Teşekkür ederim yorumlarınız için