ne fikri hocam? üstünden bi tank geçmediği kalmış, buna daha ne denebilir ki? planlansa böyle bir ölüm şekli gerçekleşmez.
şaka tabi yine de çok takılmamak lazım
Eyvallah hocam yorumun icin
Okadar uğraşmışsın Allah razı olsun senden.
Sağolun hocam amin, cumlemizden.
dua et o dikkatsizlikle çocuğa filan çarpmamışsın...
Hocam dikkatsizlik degilde bi anda atladi yavastim zaten. Teşekkür ederim
Senin hatan yok.Unutursun zamanla
Eyvallah hocam
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 20:23:56 -->-> Daha önceki mesaj 20:22:52 --
Hocam canını sıkma sonuç olarak bunu isteyerek yapmadın zamanla unutursun kötü bir anı olarak kalır.
Durmayıp devam etseydiniz asıl o zaman rahatsızlık duymanız lazımdı. Üzücü durum tabi ama en azından inip müdahele etmeye çalışmışsınız ama kötü sonuçlanmış.
Teşekkür ederim yorumlarınız için