• 28-10-2015, 23:13:09
    #28
    xxx786 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ne alakası var hocam.. Bende hayvanları severim ama
    " Yapacak bisey yok kenara koydum.

    Vicdanen rahatsızım, fikir verebilecek olanlar var mi?"

    demiş garipsedim.. Ne fikri !
    Bilgin yoksa geyik yapacak başka kategoriye girin.

    Burda dinen ya da yapılacak başka birşey var mı yok mu diye merak edip insan gibi soru sormuş konu açmış arkadaş.

    Yaptığın muhabbet hoş mu bi düşün ?

    Kendine yakıştırıyosan helal olsun sana bunuda maxigeyiğe çevirin.
  • 28-10-2015, 23:20:13
    #29
    sitenianlat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikir, öğüt, içimi rahatlatacak herhangi bir şey. Yanlış anlaşılmasın.

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    Kusura bakmayın siz de hocam lafım çarpıtılıyor amaçsızca ben polemiğe girmeyecem.. Niyetim dalga geçmek değildi.. Geçmiş olsun.. Birkaç kez insan ölümüne şahit olduğum için hayvan ölümü içimi parçalamıyor açıkçası.. Vicdanen rahatsız olmanıza gerek yok.. Olacağı varmış olmuş.. Canı veren de Allah'tır alan da..
  • 28-10-2015, 23:28:51
    #30
    Detaylı anlatmasaydın keşke zaten bozuk olan psikolojim tamamen gitti.
  • 28-10-2015, 23:29:36
    #31
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Detaylı anlatmasaydın keşke zaten bozuk olan psikolojim tamamen gitti.
    Kusura bakmayin hocam elden bisey gelmiyor

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-10-2015, 23:29:55
    #32
    Geçmiş olsun hocam...
  • 28-10-2015, 23:31:19
    #33
    Sagolun hocam

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 28-10-2015, 23:38:22
    #34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam imkaniniz varsa bir paket kedi maması alıp sokaktaki kedilerin karnını doyurabilirsiniz. Içinizi biraz olsun rahatlatır belki.

    Mobil cihazdan gönderilmiştir...
  • 28-10-2015, 23:39:13
    #35
    ahab07 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam imkaniniz varsa bir paket kedi maması alıp sokaktaki kedilerin karnını doyurabilirsiniz. Içinizi biraz olsun rahatlatır belki.

    Mobil cihazdan gönderilmiştir...
    Yarin yapacagim hocam kasaptan et kemik filan ayarlayacagim

    LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 29-10-2015, 00:55:49
    #36
    geçen otobüste giderken yolun ortasında ezilmiş köpek gördüm, köpek diyorum onu o halde bırakıp giden köpektir çok üzüldüm valla..

    inşallah öyle yapmamışsınızdır..