Fikir, öğüt, içimi rahatlatacak herhangi bir şey. Yanlış anlaşılmasın.
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Kusura bakmayın siz de hocam lafım çarpıtılıyor amaçsızca ben polemiğe girmeyecem.. Niyetim dalga geçmek değildi.. Geçmiş olsun.. Birkaç kez insan ölümüne şahit olduğum için hayvan ölümü içimi parçalamıyor açıkçası.. Vicdanen rahatsız olmanıza gerek yok.. Olacağı varmış olmuş.. Canı veren de Allah'tır alan da..