Ne alakası var hocam.. Bende hayvanları severim ama
" Yapacak bisey yok kenara koydum.
Vicdanen rahatsızım, fikir verebilecek olanlar var mi?"
demiş garipsedim.. Ne fikri !
Fikir, öğüt, içimi rahatlatacak herhangi bir şey. Yanlış anlaşılmasın.
LG-D855 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi