SABOCES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu kadar boş adam görmedim r10'da ne adamsınız ya... Çocuk muhabbeti yaptınız dicem onlar bile üzülür

Bi can sonuçta oda yazık günah burda yazmayın bari..
Ne alakası var hocam.. Bende hayvanları severim ama
" Yapacak bisey yok kenara koydum.

Vicdanen rahatsızım, fikir verebilecek olanlar var mi?"

demiş garipsedim.. Ne fikri !