• 02-09-2015, 10:01:05
    #28
    Vay be arkadas demekki r10 sevgi gonul bagi kuruyormus taniyana herkez uzuldu gecmis olsun nasip arkadaslar nerden nereye millet almanyaya gitmeye calisir bu turkiyeye gelmis ne diyelim hakkinda hayirliai olsub

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-09-2015, 10:02:00
    #29
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    Hacker okan göreve..
  • 02-09-2015, 10:02:31
    #30
    Edit:cok yipranmis 22 yasinda gibi durmuyor 30+ duruyor unarim duzelir hersey

    GT-I9500 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 02-09-2015, 10:06:09
    #31
    Geçenlerde beni aradı yaşadıklarını anlattı. Polise veya jandarmaya şikayet et dediğimde bana orda gördüğünüz tutanakları yolladı. Yani ipleyen olmamış pek.

    Bende kendisine bu dökümanları önce yerel sonrada ulusal haber platformlarına ilet haber yapsınlar sesin duyulur dedim. İşe yaramış gibi.

    Neyse umarım bu dallamaya bişeyler yaparlar yoksa yazık olacak kıza.
  • 02-09-2015, 10:17:45
    #32
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Sen kalk Almanya gibi bir ülkeden aileni terk et bu ayı için

    Şu tipe bak, suratında menyamet yok -->
    https://www.facebook.com/photo.php?f...type=1&theater

    Kusura bakmasın ama 'kendim ettim kendim buldum' atasözü şuan tam yerinde...

    ALLAH yardımcısı olsun, hiçbir kadına şiddet uygulanmamalı... Ülkemizin durumu kadına şiddet konusunda ciddi derecede kötü bir durumda.

    EDİT: Blog yazısında 'Serdar xxxx denetim serbestlikte olduğu için ve haftanın birkaç günü karakola gidip imza attığı için, oradaki komutanları tanıdığı için, ona kimse bir şey demiyor.'

    Suç işlemiş birisine aşık olmak cesaret işi. Maceraperestlik, adrenalin arayanların işi.
  • 02-09-2015, 10:20:34
    #33
    forum beni tefe koymadan yazayım bari. "buna" üzülmem.Adamın ne halt belli olduğu belli.Aşkmış vs miş geçin bunları.Psikopatın bayrak taşıyanı.Ailesinin illaki haberi vardır.Hangi örf adette kadınla erkek aynı evde yaşar yazıyor bilmiyorum.Alanya'da sevgilisiyle yaşayacaksın ailende müsaade edecek bu duruma.Kısacası ailesi düşünmemiş kendisi düşünmemiş ben hiç düşünmem.Bu olayı daha da abartıyorum.Kendisi popüler olma uğruna kendi bile yaptırabilir.Daha çok eski zamanlardan bilirim.Böyle bir ego yok,kendini beğenmişlik hiç bir yerde görmedim.

    Herkes hakkettiğini yaşıyor. Demet Akalın
  • 02-09-2015, 10:24:53
    #34
    Üyeliği durduruldu
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    forum beni tefe koymadan yazayım bari. "buna" üzülmem.Adamın ne halt belli olduğu belli.Aşkmış vs miş geçin bunları.Psikopatın bayrak taşıyanı.Ailesinin illaki haberi vardır.Hangi örf adette kadınla erkek aynı evde yaşar yazıyor bilmiyorum.Alanya'da sevgilisiyle yaşayacaksın ailende müsaade edecek bu duruma.Kısacası ailesi düşünmemiş kendisi düşünmemiş ben hiç düşünmem.Bu olayı daha da abartıyorum.Kendisi popüler olma uğruna kendi bile yaptırabilir.Daha çok eski zamanlardan bilirim.Böyle bir ego yok,kendini beğenmişlik hiç bir yerde görmedim.

    Herkes hakkettiğini yaşıyor. Demet Akalın
    Sizemi kaldı kimin kimle yaşayacağı ? İster ailesinin isteğiyle ister kendinin isteğiyle dilediği yerde kalma hakkına sahip. Herzamanki gibi burda şiddet gören kadın yerine "ne işi vardı orda ? yapmışsa haketmiştir" gibi cümleler duymaktan bıktım. Sorun nerde ne yaptığı değil, sorun savunmasız bir kadının şiddet görmesi.

    Ayrıca Kübrayı yıllardır tanırdım son aylarda pek görüşemedik. Eğer okuyorsan geçmiş olsun. Umarım kişi hak ettiği cezayı alır.
  • 02-09-2015, 10:34:15
    #35
    MhmtOrtc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sizemi kaldı kimin kimle yaşayacağı ? İster ailesinin isteğiyle ister kendinin isteğiyle dilediği yerde kalma hakkına sahip. Herzamanki gibi burda şiddet gören kadın yerine "ne işi vardı orda ? yapmışsa haketmiştir" gibi cümleler duymaktan bıktım. Sorun nerde ne yaptığı değil, sorun savunmasız bir kadının şiddet görmesi.

    Ayrıca Kübrayı yıllardır tanırdım son aylarda pek görüşemedik. Eğer okuyorsan geçmiş olsun. Umarım kişi hak ettiği cezayı alır.
    Bu bayandan daha aykırı yaşayan insanlar tanıyorum "nedense" hiç bu kadar şiddete mağdur kaldıklarını görmedim.Dilediği yerde kalma hakkında sahipse,dilemediği bir yerde dayak görmesinin bu kadar abartılmasını anlamıyorum.Ben niye istanbul gibi yerde "ok meydanı" denen yerde niye elimi kolumu sallayarak gezmiyorum acaba? Savunmasız kalanda kendisi başta aile yok abi yok kardeş yok akraba yok. Forumda herkes yazmış.Adam zaten psikopat.uyuşturucu vs her haltı yemiş.Bu kadar kendisiyle barışık olup blog açan birinin bunları düşünmesi lazım.Blogda da ifşa etmiş aklınca.Bu bayanı aklamaz ki.Niye reklam ediyorsun milleti derler.Emin ol mahkeme kararı olmadan ifşa onu zor duruma sokar.
  • 02-09-2015, 10:44:55
    #36
    project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu bayandan daha aykırı yaşayan insanlar tanıyorum "nedense" hiç bu kadar şiddete mağdur kaldıklarını görmedim.Dilediği yerde kalma hakkında sahipse,dilemediği bir yerde dayak görmesinin bu kadar abartılmasını anlamıyorum.Ben niye istanbul gibi yerde "ok meydanı" denen yerde niye elimi kolumu sallayarak gezmiyorum acaba? Savunmasız kalanda kendisi başta aile yok abi yok kardeş yok akraba yok. Forumda herkes yazmış.Adam zaten psikopat.uyuşturucu vs her haltı yemiş.Bu kadar kendisiyle barışık olup blog açan birinin bunları düşünmesi lazım.Blogda da ifşa etmiş aklınca.Bu bayanı aklamaz ki.Niye reklam ediyorsun milleti derler.Emin ol mahkeme kararı olmadan ifşa onu zor duruma sokar.
    Ben okmeydanında heryerimi sallayarak geziyorum. Yaptığın yorumlar yanlış. Bence uzatma. Kızın rahat olması öldürülmesini gerektirmez.