Geçenlerde beni aradı yaşadıklarını anlattı. Polise veya jandarmaya şikayet et dediğimde bana orda gördüğünüz tutanakları yolladı. Yani ipleyen olmamış pek.
Bende kendisine bu dökümanları önce yerel sonrada ulusal haber platformlarına ilet haber yapsınlar sesin duyulur dedim. İşe yaramış gibi.
Neyse umarım bu dallamaya bişeyler yaparlar yoksa yazık olacak kıza.