• 01-09-2015, 22:44:21
    #1
    http://www.hurriyet.com.tr/gundem/29965442.asp

    Arkadaşlar, banlı ama bu bizim sonkraliçe değil mi?

    Antalya'nın Alanya ilçesinde yaşayan 22 yaşındaki Kübra Yılmaz, uzun bir süredir erkek arkadaşı tarafından darp edildiğini ve dayak yediğini söyledi. Kendi adına açtığı blogdan yaşananları anlatan Yılmaz, erkek arkadaşı için birçok kez şikayette bulunduğu halde işlem yapamadığını anlattı.

  • 01-09-2015, 22:49:52
    #2
    Evet o , geçmiş olsun.
  • 01-09-2015, 22:52:32
    #3
    Görünce hatırladım, yıllardır görüşmüyordum ama.

    Geçmiş olsun ne diyelim.... Blogda falan paylaşmış deyince kesin o dur dedim.
  • 01-09-2015, 22:55:19
    #4
    sunucuoptimizasyon.com
    Evet o.

    Ekşisözlükte muhabbeti dönüyor şu anda.

    Bir serseriye aşık olmuş, onun için almanyadan çıkmış türkiyeye gelmiş, sonra şiddet görmüş.

    Gram akıl yok bu kızda ne diyeyim, geçmiş olsun.
  • 01-09-2015, 22:57:26
    #5
    Ben de malesef bu sebepten yıllar önce silmiştim hesabımdan, ama görünce üzüldüm.

    Geçmiş olsun, umarım atlatır.
  • 01-09-2015, 22:58:02
    #6
    http://www.kubray.com/ ayrıntılar blogda , anası babası yok mu bu kızın ?
  • 01-09-2015, 22:58:56
    #7
    evet bende simdi hurriyette gorunce tanidim. yazik kiza
  • 01-09-2015, 22:59:28
    #8
    elemanda bu x
  • 01-09-2015, 23:00:59
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Kendisinin ailesi Almanya'da.Kendisi sevgilisi için Antalyada ev felan tutmuştu , en son anlattığında sevgilisi ile uyuşturucuya düştüğünü ve ne olursa olsun sevgilisini bırakamadığını söylemişti.Tabi çok demiştim yapma etme diye fakat kendine kapanık bir kızdı Antalya'da iyice açıldığını söylemişti sonu böyle olacağını tahmin etmiştim.Sakalımız yokki sözümüz dinlensin.