• 02-09-2015, 13:20:45
    #46
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alanya çağdaş hukukcular derneği başından beri konu ile ilgileniyor.

    Bugün jandarma, basın ve derneğe bağlı avukatlar ile kübranın evine gitmişler bu arada saldırganda evin yakınlarında dolaşıyormuş yakalanmış. Kübra ile alanya çhd avukatları savcılığa gideceklermiş. Alanya kaymakamlığıda konu ile ilgileniyormuş.



    https://twitter.com/CHDAlanyaSubesi/...12513229766658
    Şimdi durumun bu konumda olması bile güzel ama ACI OLAN HATTA HAKARET BİLE ETMEK İSTEDİĞİM konusu ise; Arkadaş bu kız blog açmayı internetten kendini duyuracak kadar cesareti bulabiliyor. Peki ya bunu yapamayan onca kadın, kız!! Bu devlet nerede diyer sormazlar mı adama! Lanet olsun böyle düzene. Bu kızın yerinde olamayıp şuan belki biz bunları konuşurken dayak yiyen binlerce kadın var.
  • 02-09-2015, 13:24:28
    #47
    sunucuoptimizasyon.com
    edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi durumun bu konumda olması bile güzel ama ACI OLAN HATTA HAKARET BİLE ETMEK İSTEDİĞİM konusu ise; Arkadaş bu kız blog açmayı internetten kendini duyuracak kadar cesareti bulabiliyor. Peki ya bunu yapamayan onca kadın, kız!! Bu devlet nerede diyer sormazlar mı adama! Lanet olsun böyle düzene. Bu kızın yerinde olamayıp şuan belki biz bunları konuşurken dayak yiyen binlerce kadın var.
    Devlet ne zaman kadınları koruyabilmiş ki?

    Kadın kocasından günde 3 kez dayak yiyor, artık canına tak ediyor karakola şikayete gidiyor adamı çağırıyorlar barıştırıp geri yolluyorlar. Ne polisi ne jandarması kimse uğraşmak istemiyor, aile meselesidir diyip olayı kapatıyorlar, 1 ay sonrada kadının cesedini alıyorlar işte.
  • 02-09-2015, 13:33:22
    #48
    twitterdan takip edicem. bakalım adam ne zaman serbest kalacak
  • 02-09-2015, 13:33:31
    #49
    SonKraliçe kübrayı tanımayanımız yoktur herhalde. Özellikle 4-5 senelik arkadaşlar daha iyi tanır. Fakat olayların bir kısmı Kübranın anlattığı gibi değil.

    Kübrayı Adliyede gördüğümde allah allah birine benzio diye bi duraksamıştım. Bugün haberlerde görünce olayı hatırladım.
    Erkek arkadaşının dövme olayları doğru fakat Kübra mahkemeye gelip bizzat kendisi davasını geri çekti. Hatta sevgilisi de gelmişti. Jandarmanın ilgilenmediği olayları ise tamamen asılsız. Onu Mahmutlar Jandarmadan herkes tanıyor. Sevgilim severde döverde dediğini, Jandarma çağırmasına rağmen kapıyı Jandarmaya açmadığını bilmeyen yok.

    Devletin personeline bence iftira atmayı bıraksın. Hakimin, şikayeti geri çektiği halde halde tutuklama yapma yetkisi yok. Jandarmanında ilgilenmeme gibi bir lüksü yok. Hatta arkadaşım ilk bunun evraklarını yapıyoruz diye de söylüyor.

    Bu insanlık dışı vahşeti ise kesinlikle kınıyorum. Bunu yapanın ben canlı olmasından da şüphe ederim.
  • 02-09-2015, 13:38:18
    #50
    Kendisini tanımıyorum fakat bu kızın söylediklerinin %100 doğru olduğunu düşünmüyorum, şu halde jandarma karakoluna gitse hangi vicdansız ciddiye almaz. O kadar da değil arkadaşlar öyle kötülemişsiniz ki sanki arap ülkesinde yaşıyoruz. Belli ki aklı başında bir kız değil sen bir psikopat için aileni bırak Almanya'dan Alanya'ya birlikte yaşamaya git, adamında ne olduğu belli zaten. Neyse Allah yardımcısı olsun diyelim.
  • 02-09-2015, 13:40:38
    #51
    Bütün ümidim gençliktedir
    tugberk61 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    SonKraliçe kübrayı tanımayanımız yoktur herhalde. Özellikle 4-5 senelik arkadaşlar daha iyi tanır. Fakat olayların bir kısmı Kübranın anlattığı gibi değil.

    Kübrayı Adliyede gördüğümde allah allah birine benzio diye bi duraksamıştım. Bugün haberlerde görünce olayı hatırladım.
    Erkek arkadaşının dövme olayları doğru fakat Kübra mahkemeye gelip bizzat kendisi davasını geri çekti. Hatta sevgilisi de gelmişti. Jandarmanın ilgilenmediği olayları ise tamamen asılsız. Onu Mahmutlar Jandarmadan herkes tanıyor. Sevgilim severde döverde dediğini, Jandarma çağırmasına rağmen kapıyı Jandarmaya açmadığını bilmeyen yok.

    Devletin personeline bence iftira atmayı bıraksın. Hakimin, şikayeti geri çektiği halde halde tutuklama yapma yetkisi yok. Jandarmanında ilgilenmeme gibi bir lüksü yok. Hatta arkadaşım ilk bunun evraklarını yapıyoruz diye de söylüyor.

    Bu insanlık dışı vahşeti ise kesinlikle kınıyorum. Bunu yapanın ben canlı olmasından da şüphe ederim.

    Olayı bilmiyorum. Ama ben de buna benzer bir şeyler yazacaktım. Hiçbir polis yada jandarma, şikayeti almama yada işlem yapmama gibi bir durum içine girmez, giremez. Buna önce vicdanı razı gelmez. Eğer vicdansız biriyse, karşısına bu kez kanunlar çıkar. Her halükarda işleme koyarlar. Yoksa mesleklerinden olurlar.

    Anladığım kadarıyla bu kız arkadaşımızın psikolojisi çok bozulmuş. Olayları olduğu gibi değil, inandığı gibi anlatıyor. Yanlış birine aşık olmuş ve maalesef böyle durumlara maruz kalmış. Allah yardımcısı olsun. İnşallah bundan sonra adımlarını daha dikkatli atar.

    Ayrıca artık kanunların değişmesi lazım. Cezalar daha ağır olmalı. Koruma talep ediliyor, güzel. Ama yeterli sayıda personel yok ki Emniyet birimlerinde. Her talep edene koruma verilse, bu kez olaylara gidecek kimse kalmayacak. Ayrıca koruma bile olsa, saldırgan polisin yanında da saldırabilir ( Bunun örneği çok yaşandı ).

    Kısacası cezalar ve denetimler arttırılmalı. Her köşe başına bir kamera yerleştirilmeli. Emniyet ve Jandarma'da ki personel sayısı arttırılmalı. Yoksa maalesef bu tarz olayları yaşamaya devam edeceğiz. Tekrar geçmiş olsun.
  • 02-09-2015, 13:50:34
    #52
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hane geçenlerde bi esnaf grubu vardı, bakkalın pet şişeleri yere düştü diye İrlandalı turiste kafa tutmuşlardı. O esnaf grubunu bekliyoruz buraya.

    Kızda hiç mi suç yok, bence var. Çoktan bırakması gerekirdi. Şahsın ilk vukuatı olduğunu sanmıyorum. Bu olayın son vukuatı olacağını hiç sanmıyorum. Düzeleceğini umuyorsa, net olarak ne yazık ki düzelmeyecek, bundan eminim.
  • 02-09-2015, 14:42:14
    #53
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendisini tanımıyorum fakat bu kızın söylediklerinin %100 doğru olduğunu düşünmüyorum, şu halde jandarma karakoluna gitse hangi vicdansız ciddiye almaz. O kadar da değil arkadaşlar öyle kötülemişsiniz ki sanki arap ülkesinde yaşıyoruz. Belli ki aklı başında bir kız değil sen bir psikopat için aileni bırak Almanya'dan Alanya'ya birlikte yaşamaya git, adamında ne olduğu belli zaten. Neyse Allah yardımcısı olsun diyelim.
    Ciddiye almıyorlar evet.Bir kadın tanıyordum adam kadını hergün dövüyordu ve kadın hergün dayak yediği için dışarı çıkıyordu polis çağırmamızı istiyordu.Polis geliyordu ama adam o kadar şiddet uygulamasına rağmen hala içeri alınmadı.Düşünün artık.
  • 02-09-2015, 14:44:50
    #54
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ciddiye almıyorlar evet.Bir kadın tanıyordum adam kadını hergün dövüyordu ve kadın hergün dayak yediği için dışarı çıkıyordu polis çağırmamızı istiyordu.Polis geliyordu ama adam o kadar şiddet uygulamasına rağmen hala içeri alınmadı.Düşünün artık.
    Kadın şikayetçi olmuyordur büyük ihtimalle ya da sonradan şikayetini geri alıyordur.