Şimdi durumun bu konumda olması bile güzel ama ACI OLAN HATTA HAKARET BİLE ETMEK İSTEDİĞİM konusu ise; Arkadaş bu kız blog açmayı internetten kendini duyuracak kadar cesareti bulabiliyor. Peki ya bunu yapamayan onca kadın, kız!! Bu devlet nerede diyer sormazlar mı adama! Lanet olsun böyle düzene. Bu kızın yerinde olamayıp şuan belki biz bunları konuşurken dayak yiyen binlerce kadın var.
Devlet ne zaman kadınları koruyabilmiş ki?
Kadın kocasından günde 3 kez dayak yiyor, artık canına tak ediyor karakola şikayete gidiyor adamı çağırıyorlar barıştırıp geri yolluyorlar. Ne polisi ne jandarması kimse uğraşmak istemiyor, aile meselesidir diyip olayı kapatıyorlar, 1 ay sonrada kadının cesedini alıyorlar işte.