Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Hane geçenlerde bi esnaf grubu vardı, bakkalın pet şişeleri yere düştü diye İrlandalı turiste kafa tutmuşlardı. O esnaf grubunu bekliyoruz buraya.
Kızda hiç mi suç yok, bence var. Çoktan bırakması gerekirdi. Şahsın ilk vukuatı olduğunu sanmıyorum. Bu olayın son vukuatı olacağını hiç sanmıyorum. Düzeleceğini umuyorsa, net olarak ne yazık ki düzelmeyecek, bundan eminim.