Kendisini tanımıyorum fakat bu kızın söylediklerinin %100 doğru olduğunu düşünmüyorum, şu halde jandarma karakoluna gitse hangi vicdansız ciddiye almaz. O kadar da değil arkadaşlar öyle kötülemişsiniz ki sanki arap ülkesinde yaşıyoruz. Belli ki aklı başında bir kız değil sen bir psikopat için aileni bırak Almanya'dan Alanya'ya birlikte yaşamaya git, adamında ne olduğu belli zaten. Neyse Allah yardımcısı olsun diyelim.
Ciddiye almıyorlar evet.Bir kadın tanıyordum adam kadını hergün dövüyordu ve kadın hergün dayak yediği için dışarı çıkıyordu polis çağırmamızı istiyordu.Polis geliyordu ama adam o kadar şiddet uygulamasına rağmen hala içeri alınmadı.Düşünün artık.