forum beni tefe koymadan yazayım bari. "buna" üzülmem.Adamın ne halt belli olduğu belli.Aşkmış vs miş geçin bunları.Psikopatın bayrak taşıyanı.Ailesinin illaki haberi vardır.Hangi örf adette kadınla erkek aynı evde yaşar yazıyor bilmiyorum.Alanya'da sevgilisiyle yaşayacaksın ailende müsaade edecek bu duruma.Kısacası ailesi düşünmemiş kendisi düşünmemiş ben hiç düşünmem.Bu olayı daha da abartıyorum.Kendisi popüler olma uğruna kendi bile yaptırabilir.Daha çok eski zamanlardan bilirim.Böyle bir ego yok,kendini beğenmişlik hiç bir yerde görmedim.
Herkes hakkettiğini yaşıyor. Demet Akalın