project42 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu bayandan daha aykırı yaşayan insanlar tanıyorum "nedense" hiç bu kadar şiddete mağdur kaldıklarını görmedim.Dilediği yerde kalma hakkında sahipse,dilemediği bir yerde dayak görmesinin bu kadar abartılmasını anlamıyorum.Ben niye istanbul gibi yerde "ok meydanı" denen yerde niye elimi kolumu sallayarak gezmiyorum acaba? Savunmasız kalanda kendisi başta aile yok abi yok kardeş yok akraba yok. Forumda herkes yazmış.Adam zaten psikopat.uyuşturucu vs her haltı yemiş.Bu kadar kendisiyle barışık olup blog açan birinin bunları düşünmesi lazım.Blogda da ifşa etmiş aklınca.Bu bayanı aklamaz ki.Niye reklam ediyorsun milleti derler.Emin ol mahkeme kararı olmadan ifşa onu zor duruma sokar.
Ben okmeydanında heryerimi sallayarak geziyorum. Yaptığın yorumlar yanlış. Bence uzatma. Kızın rahat olması öldürülmesini gerektirmez.