• 20-08-2015, 16:25:44
    #1
    Merhaba;

    Arkadaşlar maalesef yurtdışında olduğumdan dolayı bir türlü ehliyet alma şansım olmadı . Bugünlerde heves ettim kesin kararım ile bir kursa yazılacağım çünkü artık Türkiye'deyim lakin benim çocukluktan beri olan ailemin anlattığı kadarıyla havale sonucu göz tembelliği olayım başlamış .
    Sağ gözüm görüyor aslında ama tam olarak net değil kanunları inceledim. Göz tembelliği olanlara ehliyet veriyorlarmış tek gözü görmese bile ne kadar güncel bilemiyorum yenilendimi yada değişiklilik varmı bilgim yok .
    Ehliyet aldığımızda ise Monoküler olarak protez bölümüne yazıyorlarmış .
    Bu durumda olan arkadaşlar varmıdır beni bir aydınlatırsanız çok sevinirim
  • 20-08-2015, 16:27:41
    #2
    sunucuoptimizasyon.com
    Ülkemizde ehliyet için gerekli sağlık raporu almak bakkaldan ekmek almak kadar kolay olduğu için kimse senin göz tembelleğinin farkına bile varmaz.
  • 20-08-2015, 16:30:58
    #3
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ülkemizde ehliyet için gerekli sağlık raporu almak bakkaldan ekmek almak kadar kolay olduğu için kimse senin göz tembelleğinin farkına bile varmaz.
    ah hocam o kadar kolay olsaydı ben şuan subaydım.

    subaylık sınavlarına girdim herşey güzel gitti sadece sağlık raporum kaldı.

    13 doktor gezdim onayları aldım sadece göz tembelliği konusunda subay olamazsın raporu çaktılar. Aynı şekilde şuan ki çalıştığım özel şirkette güvenlik kartı istemişlerdi ilk işe başladığım zaman fakat yinede rapor vermediler göz tembelliğinden dolayı yada biz beceremedik bazı şeyleri yapmaya.
  • 20-08-2015, 16:34:08
    #4
    Söylemezseniz hiçbir problem olmaz. Sürücü kursunun verdiği sağlık raporunu sağlık ocağına götürüp doldurtuyorsunuz. Adamların sizin her yerinizi detaylıca inceleyeceğini zannetmiyorum. 4 yıl oldu bende 2 dakika bile sürmemişti sağlık raporu.

    Yalnız şöyle bir durum var birde hastalığınız ne düzeyde? Araç kullanırken kaza yapma riskinizi de düşünmeniz lazım eğer ileride daha büyük sıkıntılar çıkartacaksa onu bilemem karar sizin.
  • 20-08-2015, 16:38:44
    #5
    Bu ülkede sağlık raporu almaktan kolay birşey yoktur herhalde
  • 20-08-2015, 16:47:11
    #6
    sunucuoptimizasyon.com
    Biu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ah hocam o kadar kolay olsaydı ben şuan subaydım.

    subaylık sınavlarına girdim herşey güzel gitti sadece sağlık raporum kaldı.

    13 doktor gezdim onayları aldım sadece göz tembelliği konusunda subay olamazsın raporu çaktılar. Aynı şekilde şuan ki çalıştığım özel şirkette güvenlik kartı istemişlerdi ilk işe başladığım zaman fakat yinede rapor vermediler göz tembelliğinden dolayı yada biz beceremedik bazı şeyleri yapmaya.
    Aynı şey değil ama o.

    Ehliyetten bahsediyoruz. Subaylıkta tabiki kılı kırk yarıyorlar, vücudunda en ufak yara bile olsa sorguya çekiyorlar.

    Ben sağlık raporumu alırken kayıtlı olduğum aile hekimime gittim, hoşgeldin hoşgittin al bakalım raporunu hadi kolay gelsin, 2 dakika sürmüştü.
  • 20-08-2015, 16:47:45
    #7
    Aile hekiminize gidip alın. 2 dakika sürer ve ya sürmez.
    Göz tembelliğinizi söylemezsiniz.

    __

    Fakat bu göz tembelliği kazaya neden olabilecek bir şey ise kesinlikle almamanız bence daha hayırlı.
  • 20-08-2015, 16:53:53
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Paraya sebaat eden o kadar kurs varken, bunu düşünmeniz gereksiz olmuş üstad, ama @MertOzkan ında dediğine katılıyorum, ileri derecede ise durumunuz ve tedavisi yoksa, almamanız gerekir, hem kendinizi hem insanları riske atmanın lüzumu yok.

    Geçmiş olsun dileklerimle..
  • 20-08-2015, 17:04:39
    #9
    FoxTr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Söylemezseniz hiçbir problem olmaz. Sürücü kursunun verdiği sağlık raporunu sağlık ocağına götürüp doldurtuyorsunuz. Adamların sizin her yerinizi detaylıca inceleyeceğini zannetmiyorum. 4 yıl oldu bende 2 dakika bile sürmemişti sağlık raporu.

    Yalnız şöyle bir durum var birde hastalığınız ne düzeyde? Araç kullanırken kaza yapma riskinizi de düşünmeniz lazım eğer ileride daha büyük sıkıntılar çıkartacaksa onu bilemem karar sizin.
    Hocam sol gözüm mükemmel herhangi bir şey yok allaha şükürler olsun ki lakin sağ göz pekte normal değil görüyorum görmüyor değilim ama harfleri okumakta zorlanıyorum zaten göz doktoruna görede harfleri okuyamıyorsan körsün demektedir diyor ne alakaysa .

    DoğanKartal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu ülkede sağlık raporu almaktan kolay birşey yoktur herhalde
    sağlık raporu almak kadar kolay bir şey yok diyorsunuz ama hocam bir şu şekilde düşünün ehliyet raporu veriyorlar hangi doktor kendini riske atmak isterki yarın bir gün sorun olduğunu düşünürsek.

    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı şey değil ama o.

    Ehliyetten bahsediyoruz. Subaylıkta tabiki kılı kırk yarıyorlar, vücudunda en ufak yara bile olsa sorguya çekiyorlar.

    Ben sağlık raporumu alırken kayıtlı olduğum aile hekimime gittim, hoşgeldin hoşgittin al bakalım raporunu hadi kolay gelsin, 2 dakika sürmüştü.
    Benim yanımda çalışan ekip arkadaşımda gitmiş harfleri felan okutturmuş sağlık hekimi o kadar diyor. Ama birde benim okuyamayacağımı düşünürsek ne olur bilemiyorum .

    Kozmik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Paraya sebaat eden o kadar kurs varken, bunu düşünmeniz gereksiz olmuş üstad, ama @MertOzkan ında dediğine katılıyorum, ileri derecede ise durumunuz ve tedavisi yoksa, almamanız gerekir, hem kendinizi hem insanları riske atmanın lüzumu yok.

    Geçmiş olsun dileklerimle..
    Çok teşekkür ederim göz tembelliğinin çözümü yok diyorlar henüz tıp o kadar gelişmemiş çocuklukta bir şansımız varmış ama ailede bilememiş tabi.