ah hocam o kadar kolay olsaydı ben şuan subaydım.
subaylık sınavlarına girdim herşey güzel gitti sadece sağlık raporum kaldı.
13 doktor gezdim onayları aldım sadece göz tembelliği konusunda subay olamazsın raporu çaktılar. Aynı şekilde şuan ki çalıştığım özel şirkette güvenlik kartı istemişlerdi ilk işe başladığım zaman fakat yinede rapor vermediler göz tembelliğinden dolayı yada biz beceremedik bazı şeyleri yapmaya.
Aynı şey değil ama o.
Ehliyetten bahsediyoruz. Subaylıkta tabiki kılı kırk yarıyorlar, vücudunda en ufak yara bile olsa sorguya çekiyorlar.
Ben sağlık raporumu alırken kayıtlı olduğum aile hekimime gittim, hoşgeldin hoşgittin al bakalım raporunu hadi kolay gelsin, 2 dakika sürmüştü.