Söylemezseniz hiçbir problem olmaz. Sürücü kursunun verdiği sağlık raporunu sağlık ocağına götürüp doldurtuyorsunuz. Adamların sizin her yerinizi detaylıca inceleyeceğini zannetmiyorum. 4 yıl oldu bende 2 dakika bile sürmemişti sağlık raporu.

Yalnız şöyle bir durum var birde hastalığınız ne düzeyde? Araç kullanırken kaza yapma riskinizi de düşünmeniz lazım eğer ileride daha büyük sıkıntılar çıkartacaksa onu bilemem karar sizin.