Merhaba;

Arkadaşlar maalesef yurtdışında olduğumdan dolayı bir türlü ehliyet alma şansım olmadı . Bugünlerde heves ettim kesin kararım ile bir kursa yazılacağım çünkü artık Türkiye'deyim lakin benim çocukluktan beri olan ailemin anlattığı kadarıyla havale sonucu göz tembelliği olayım başlamış .
Sağ gözüm görüyor aslında ama tam olarak net değil kanunları inceledim. Göz tembelliği olanlara ehliyet veriyorlarmış tek gözü görmese bile ne kadar güncel bilemiyorum yenilendimi yada değişiklilik varmı bilgim yok .
Ehliyet aldığımızda ise Monoküler olarak protez bölümüne yazıyorlarmış .
Bu durumda olan arkadaşlar varmıdır beni bir aydınlatırsanız çok sevinirim