Paraya sebaat eden o kadar kurs varken, bunu düşünmeniz gereksiz olmuş üstad, ama @MertOzkan ında dediğine katılıyorum, ileri derecede ise durumunuz ve tedavisi yoksa, almamanız gerekir, hem kendinizi hem insanları riske atmanın lüzumu yok.

Geçmiş olsun dileklerimle..