Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ülkemizde ehliyet için gerekli sağlık raporu almak bakkaldan ekmek almak kadar kolay olduğu için kimse senin göz tembelleğinin farkına bile varmaz.
ah hocam o kadar kolay olsaydı ben şuan subaydım.

subaylık sınavlarına girdim herşey güzel gitti sadece sağlık raporum kaldı.

13 doktor gezdim onayları aldım sadece göz tembelliği konusunda subay olamazsın raporu çaktılar. Aynı şekilde şuan ki çalıştığım özel şirkette güvenlik kartı istemişlerdi ilk işe başladığım zaman fakat yinede rapor vermediler göz tembelliğinden dolayı yada biz beceremedik bazı şeyleri yapmaya.