• 27-07-2015, 16:22:52
    #1
    Merhaba beyler bayanlar bir sorum olacak forum üzerindeki davetiye hakkı sizce ne şekilde kullanılmalıdır ne tür şartlar kaşılığında bir kişiye r10 forum üyesi olma hakkı tanınmalıdır ?
  • 27-07-2015, 16:24:31
    #2
    öncelikle doğru kişiye verilmelidir.
    Doğru kişi ise hemen forum ile kaynaşır.
    Yanlış kişi ise kimini dolandırır kiminin ahını alır.
  • 27-07-2015, 16:25:51
    #3
    10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öncelikle doğru kişiye verilmelidir.
    Doğru kişi ise hemen forum ile kaynaşır.
    Yanlış kişi ise kimini dolandırır kiminin ahını alır.
    İşte olay o doğru kişiyi bulmakta
  • 27-07-2015, 16:27:31
    #4
    Üyeliği durduruldu
    benim gibi yapıcaksın kac yıl olsada kac davetiyen olsada vermeyeceksin gerekirse topraga gömeceksin, bırak r10 uygun görürse r10dan alsın davetiyeyi.
  • 27-07-2015, 16:33:10
    #5
    ReaLStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim gibi yapıcaksın kac yıl olsada kac davetiyen olsada vermeyeceksin gerekirse topraga gömeceksin, bırak r10 uygun görürse r10dan alsın davetiyeyi.
    Davetiye hakkını kullanmazsan davetiye hakkın belli bir süre sonra düşşüyor mu hocam peki ?
  • 27-07-2015, 16:38:56
    #6
    ReaLStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim gibi yapıcaksın kac yıl olsada kac davetiyen olsada vermeyeceksin gerekirse topraga gömeceksin, bırak r10 uygun görürse r10dan alsın davetiyeyi.

    Buda var tabi ama r10dan davetiye almak devlet dairesinde işlem yapmaktan daha imkansız
  • 27-07-2015, 16:41:05
    #7
    Herşeyden önce kefil olabileceğin güvenilir kişiye vereceksin davetiye.
  • 27-07-2015, 16:42:25
    #8
    Sanal ortamda kesinlikle kimseye davetiye yollayacağımı düşünmüyorum. Ama mesela ofis arkadaşın olur, lise arkadaşın olur. Aynı şeylere merak salarsınız, araştırırsınız o zaman verebilirim.

    Skype'den ekleyip isteyenlere, asla verilmesini önermiyorum.
  • 27-07-2015, 16:51:37
    #9
    arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyden önce kefil olabileceğin güvenilir kişiye vereceksin davetiye.
    Aynen kefil olacak adamıda tanıyor olman lazım o nedenle neto arkadaşında dediği gibi tandığın arkadaşın olması lazım.

    neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanal ortamda kesinlikle kimseye davetiye yollayacağımı düşünmüyorum. Ama mesela ofis arkadaşın olur, lise arkadaşın olur. Aynı şeylere merak salarsınız, araştırırsınız o zaman verebilirim.

    Skype'den ekleyip isteyenlere, asla verilmesini önermiyorum.