Davetiye hakkı nasıl kullanılmalıdır ?
13
●831
- 27-07-2015, 16:25:51İşte olay o doğru kişiyi bulmakta10ur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2015, 16:33:10Davetiye hakkını kullanmazsan davetiye hakkın belli bir süre sonra düşşüyor mu hocam peki ?ReaLStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 27-07-2015, 16:38:56ReaLStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Buda var tabi ama r10dan davetiye almak devlet dairesinde işlem yapmaktan daha imkansız
- 27-07-2015, 16:51:37Aynen kefil olacak adamıda tanıyor olman lazım o nedenle neto arkadaşında dediği gibi tandığın arkadaşın olması lazım.arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle