Sanal ortamda kesinlikle kimseye davetiye yollayacağımı düşünmüyorum. Ama mesela ofis arkadaşın olur, lise arkadaşın olur. Aynı şeylere merak salarsınız, araştırırsınız o zaman verebilirim.
Skype'den ekleyip isteyenlere, asla verilmesini önermiyorum.