ReaLStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim gibi yapıcaksın kac yıl olsada kac davetiyen olsada vermeyeceksin gerekirse topraga gömeceksin, bırak r10 uygun görürse r10dan alsın davetiyeyi.

Buda var tabi ama r10dan davetiye almak devlet dairesinde işlem yapmaktan daha imkansız