arpej adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşeyden önce kefil olabileceğin güvenilir kişiye vereceksin davetiye.
Aynen kefil olacak adamıda tanıyor olman lazım o nedenle neto arkadaşında dediği gibi tandığın arkadaşın olması lazım.

neto adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanal ortamda kesinlikle kimseye davetiye yollayacağımı düşünmüyorum. Ama mesela ofis arkadaşın olur, lise arkadaşın olur. Aynı şeylere merak salarsınız, araştırırsınız o zaman verebilirim.

Skype'den ekleyip isteyenlere, asla verilmesini önermiyorum.