ReaLStar adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
benim gibi yapıcaksın kac yıl olsada kac davetiyen olsada vermeyeceksin gerekirse topraga gömeceksin, bırak r10 uygun görürse r10dan alsın davetiyeyi.
Davetiye hakkını kullanmazsan davetiye hakkın belli bir süre sonra düşşüyor mu hocam peki ?