davetiye hakkı kullanılmamalıdır
son 5 senedir davetiye hakkımı sadece kardeşime ve sevgilime verdim foruma girebilmeleri için
çok eskiden davet ettiğim 4 kişiden üçü sorun çıkarmadı ama biri yarışma düzenleyip yarışma sonlanmadan yok oldu ortalıktan vicdan azabı duydum onun yüzünden :s
o zamandan sonra hiç davetiye vermedim kimseye. güvenemiyorum yani davetiye verilen kişiden her bişi çıkabilir
(not şimdi baktımda biri daha banlanmış ama neden banlanmış bilmiyorum.

)