• 27-07-2015, 16:54:25
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Buraklc97 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Buda var tabi ama r10dan davetiye almak devlet dairesinde işlem yapmaktan daha imkansız
    Katılmıyorum. R10 a başvurdum 1 kaç gün sonra davetiyem gelmişti.
    1995 den beri İnternet kullanan biri olarak üye olmakta geç kalmışım o başka
  • 27-07-2015, 17:06:03
    #11
    tanıdığın insanlara davetiye kullanmalısın kısaca.. güvendiğin kişilere kullanmalısın.
  • 27-07-2015, 17:27:54
    #12
    Herkese yorumları için teşekkür ediyorum en azından orak bir düşünce var güvenmediğin tanımadığın adama davetiye vermeyeceksin.
  • 27-07-2015, 18:18:46
    #13
    davetiye hakkı kullanılmamalıdır

    son 5 senedir davetiye hakkımı sadece kardeşime ve sevgilime verdim foruma girebilmeleri için

    çok eskiden davet ettiğim 4 kişiden üçü sorun çıkarmadı ama biri yarışma düzenleyip yarışma sonlanmadan yok oldu ortalıktan vicdan azabı duydum onun yüzünden :s

    o zamandan sonra hiç davetiye vermedim kimseye. güvenemiyorum yani davetiye verilen kişiden her bişi çıkabilir

    (not şimdi baktımda biri daha banlanmış ama neden banlanmış bilmiyorum. )
  • 27-07-2015, 19:45:38
    #14
    Platin üye
    Gwindor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

    (not şimdi baktımda biri daha banlanmış ama neden banlanmış bilmiyorum. )
    GezegenHosting - 26-04-2014 Tarihinde Banlandi | Sebep: Hesabınızı açtırmak için kayıt olduğunuz maille ban@r10.net adresine mail gönderin. | Ban'in Acilacagi Tarih: 01-01-1970

    yrgc - 09-08-2012 Tarihinde Banlandi