davetiye hakkı kullanılmamalıdır

son 5 senedir davetiye hakkımı sadece kardeşime ve sevgilime verdim foruma girebilmeleri için

çok eskiden davet ettiğim 4 kişiden üçü sorun çıkarmadı ama biri yarışma düzenleyip yarışma sonlanmadan yok oldu ortalıktan vicdan azabı duydum onun yüzünden :s

o zamandan sonra hiç davetiye vermedim kimseye. güvenemiyorum yani davetiye verilen kişiden her bişi çıkabilir

(not şimdi baktımda biri daha banlanmış ama neden banlanmış bilmiyorum. )