Merhaba beyler bayanlar bir sorum olacak forum üzerindeki davetiye hakkı sizce ne şekilde kullanılmalıdır ne tür şartlar kaşılığında bir kişiye r10 forum üyesi olma hakkı tanınmalıdır ?