• 28-07-2015, 00:44:59
    #10
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mareşal dediğiniz yer neresi hocam?
    Askeri hastane hocam.

    EthicWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende mulakat donemi bekliyorum. Nisan alacagin gozun degilse sorun olmaz. Birazvda mulakat heyetine bagli. Torpil felan kurtatmaz uzmanlikta. Hele ki au sonemde

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:19:37 -->-> Daha önceki mesaj 00:18:25 --



    Maresal erzurum asker hastanesinin adi olmasi nlazim. Orada askerlik yaptim. Maresal olabilmrk icin savas gormek gerekiyor. Turkiyede maresal rutbesi sayılıdır

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:30:15 -->-> Daha önceki mesaj 00:19:37 --



    Hocam ben Erzurum Susuzharmanlar 109. Topçu Alayı bünyesinde askerliğimi tamamladım. Torpil felan söylenenlere inanma. Uzmanlık mülakatlarında seni test edecek heyetin de önemi büyük. Bazı adamlar vardır es geçer. Bazı adamlar vardır spor testlerinde tam derece ve 70 ortalama tutturmanı bekler. İşini şansa bırakma.

    Benimde aday numaram belli. Mülakat tarihi bekliyorum. 1 kilo dahi soru8n olabilir. 1.93 boy 106 kiloydum. Şimdi 95'e kadar düştüm. İşini asla şansa bırakma. Okuduğuma gör ebnazıları torpil demiş. Sen uzman çavuş olarak PROFESYONEL ORDU'nun bir üyesi olacaksın. Devlet bu anlamda sıkı takip eder.

    Sağlık muayenesi dedikleri bildiğin ücretsiz check-up. Her şeyini en ince detayı ile inceleyecekler. Nişan aldığın gözde ise problem olamazsın. Ama %90 sorun her iki göz içinde sıkıntı. Spor mülakatlarını ve sözlü mülakatı da en iyi şekilde vermeye bak. Şu günlerde UZMAN olmak eskisi kadar kolay değil.

    Düşün ki şınav mülakatındasın. 55 şınavı sen 120 saniyede çekerken yanındaki adamlar 100 saniyede çekiyor. Seni burada torpil morpil kurtarmaz emin ol buna
    Yok hocam ben zaten torpile inanmıyorum zaten öyle torpilim de yok.
    Ben sadece ön bilgi alıyorum çevremden şuan da. Şuana kadar sorduklarımın geneli de sorun olmaz dedi ama sizlerin de söylediği gibi önemli olan heyet. Askeri hastaneye gideceğim hocam hafta içi, oradan da ön bilgi alarak, olumlu olur ise tecili kaldırıp askere gideceğim, kararlıyım.
  • 28-07-2015, 00:47:27
    #11
    Üyeliği durduruldu
    xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askeri hastane hocam.



    Yok hocam ben zaten torpile inanmıyorum zaten öyle torpilim de yok.
    Ben sadece ön bilgi alıyorum çevremden şuan da. Şuana kadar sorduklarımın geneli de sorun olmaz dedi ama sizlerin de söylediği gibi önemli olan heyet. Askeri hastaneye gideceğim hocam hafta içi, oradan da ön bilgi alarak, olumlu olur ise tecili kaldırıp askere gideceğim, kararlıyım.
    Kesinlikle bilgi al hocam. Sana en iyisini işin içerisindeki doktor söyler. Er - Erbaş ile Uzman Er - Erbaş arasında dağlar kadar fark var. Normal asker öyle ya da böyle askerliğini yapacak derler, asker yaparlar. En fazla eline silah vermezler olur biter.

    Uzmanlık öyle değil. Profesyonel ordu mantığına müteakip hareket ediliyor. Heyet hele ki sağlam çıkarsa en ufak bir falso da yalan olursun. Ama nacizhane düşüncem nişan aldığınız göz değil ise sorun yapmazlar. Nişan aldığınız göz ise olamazsınız.
  • 28-07-2015, 00:52:11
    #12
    EthicWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesinlikle bilgi al hocam. Sana en iyisini işin içerisindeki doktor söyler. Er - Erbaş ile Uzman Er - Erbaş arasında dağlar kadar fark var. Normal asker öyle ya da böyle askerliğini yapacak derler, asker yaparlar. En fazla eline silah vermezler olur biter.

    Uzmanlık öyle değil. Profesyonel ordu mantığına müteakip hareket ediliyor. Heyet hele ki sağlam çıkarsa en ufak bir falso da yalan olursun. Ama nacizhane düşüncem nişan aldığınız göz değil ise sorun yapmazlar. Nişan aldığınız göz ise olamazsınız.
    Çok haklısınız hocam. Yok nişan aldığım göz değil, içime su serpen durum tam da bu işte! Hakkımızdan hayırlısı hocam, ne diyelim... Nasipte var ise bakmışsın olmuşuz. Hastaneye gidip geldikten sonra yine gelişmeleri bu başlık altından yazarım.
  • 28-07-2015, 00:54:37
    #13
    Üyeliği durduruldu
    xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok haklısınız hocam. Yok nişan aldığım göz değil, içime su serpen durum tam da bu işte! Hakkımızdan hayırlısı hocam, ne diyelim... Nasipte var ise bakmışsın olmuşuz. Hastaneye gidip geldikten sonra yine gelişmeleri bu başlık altından yazarım.
    Merakla bekliyorum. Aday numaranız belli mi hocam? Belki aynı dönemde mülakata çağırılırız.
  • 28-07-2015, 01:00:31
    #14
    EthicWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merakla bekliyorum. Aday numaranız belli mi hocam? Belki aynı dönemde mülakata çağırılırız.
    Hocam benim durum farklı. Şuan açıktan lisansa tamamlıyorum. Ama amacım uzmanlık. Bu gözümdeki tembellik problem olmayacaksa eğer, direkt tecili kaldırıp askere gideceğim. Askerdeyken kalacağım uzman olarak. Siz ne şekilde başvurdunuz bilmiyorum açıkçası ama benim durum bu şekilde. Biliyorsunuz yaş sınırı var, bir de o sınıra takılmamak için tecili kaldırıp gideceğim.
  • 28-07-2015, 01:01:51
    #15
    Üyeliği durduruldu
    xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam benim durum farklı. Şuan açıktan lisansa tamamlıyorum. Ama amacım uzmanlık. Bu gözümdeki tembellik problem olmayacaksa eğer, direkt tecili kaldırıp askere gideceğim. Askerdeyken kalacağım uzman olarak. Siz ne şekilde başvurdunuz bilmiyorum açıkçası ama benim durum bu şekilde. Biliyorsunuz yaş sınırı var, bir de o sınıra takılmamak için tecili kaldırıp gideceğim.
    Ben 24 yaşındayım seneye bir başvuru hakkım daha var. Askerliğimi yaptım dediğim gibi. Bende açıköğretim kazandım bu sene. Bakalım hayırlısı olur inşallah hakkınızda
  • 28-07-2015, 01:07:07
    #16
    EthicWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben 24 yaşındayım seneye bir başvuru hakkım daha var. Askerliğimi yaptım dediğim gibi. Bende açıköğretim kazandım bu sene. Bakalım hayırlısı olur inşallah hakkınızda
    İnşallah hocam, cümlemizin hakkından hayırlısı.