xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam benim durum farklı. Şuan açıktan lisansa tamamlıyorum. Ama amacım uzmanlık. Bu gözümdeki tembellik problem olmayacaksa eğer, direkt tecili kaldırıp askere gideceğim. Askerdeyken kalacağım uzman olarak. Siz ne şekilde başvurdunuz bilmiyorum açıkçası ama benim durum bu şekilde. Biliyorsunuz yaş sınırı var, bir de o sınıra takılmamak için tecili kaldırıp gideceğim.
Ben 24 yaşındayım seneye bir başvuru hakkım daha var. Askerliğimi yaptım dediğim gibi. Bende açıköğretim kazandım bu sene. Bakalım hayırlısı olur inşallah hakkınızda