EthicWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merakla bekliyorum. Aday numaranız belli mi hocam? Belki aynı dönemde mülakata çağırılırız.
Hocam benim durum farklı. Şuan açıktan lisansa tamamlıyorum. Ama amacım uzmanlık. Bu gözümdeki tembellik problem olmayacaksa eğer, direkt tecili kaldırıp askere gideceğim. Askerdeyken kalacağım uzman olarak. Siz ne şekilde başvurdunuz bilmiyorum açıkçası ama benim durum bu şekilde. Biliyorsunuz yaş sınırı var, bir de o sınıra takılmamak için tecili kaldırıp gideceğim.