• 24-07-2015, 03:06:53
    #1
    Arkadaşlar sol göz de %90 tembellik olan biri uzman çavuşluk sağlık muayenesinde elenir mi? Ben bugün komşumuz olan bir uzman çavuşa sordum(askeriyenin içerisinden olduğu için), nişan alacağın göz değilse sorun olmaz dedi. Bilgisi olan var mı bu konu hakkında ?

    Tapatalk ile gonderildi...
  • 24-07-2015, 03:27:11
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sol göz de %90 tembellik olan biri uzman çavuşluk sağlık muayenesinde elenir mi? Ben bugün komşumuz olan bir uzman çavuşa sordum(askeriyenin içerisinden olduğu için), nişan alacağın göz değilse sorun olmaz dedi. Bilgisi olan var mı bu konu hakkında ?

    Tapatalk ile gonderildi...
    Torpil varsa kör olsan yine uzman olursun

    Bu arada arkadaşın kolunda Dikiş izi var diye astsubay olamamıştı. Lakin bu mevzu 2008 yılında olmuştu. Bu arada uzman çavuş işi bitti diye biliyorum. Uzman Erbaşlık olmasın o?
  • 24-07-2015, 04:33:38
    #3
    SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Torpil varsa kör olsan yine uzman olursun

    Bu arada arkadaşın kolunda Dikiş izi var diye astsubay olamamıştı. Lakin bu mevzu 2008 yılında olmuştu. Bu arada uzman çavuş işi bitti diye biliyorum. Uzman Erbaşlık olmasın o?
    Doğrudur hocam. Yani şu askerlik bittikten sonra sınav ve mülakata girerek uzman olarak kalma olayından bahsediyorum.

    Torpil yok hocam. Normal şartlarda bu durum problem yaratır mı onu bilmek istiyorum.

    Tapatalk ile gonderildi...
  • 26-07-2015, 20:32:33
    #4
    Komutanlarla iyi geçin yeter bi sekilde olursun uzman egitimlerden gecemesen bile

    LG-D723 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
  • 26-07-2015, 20:37:27
    #5
    Astsubaylıkda sorun oluyor ama uzmanlıkta sorun olmaz.
  • 28-07-2015, 00:00:43
    #6
    okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Komutanlarla iyi geçin yeter bi sekilde olursun uzman egitimlerden gecemesen bile

    LG-D723 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
    İnşallah hocam, hakkımızdan hayırlısı...

    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Astsubaylıkda sorun oluyor ama uzmanlıkta sorun olmaz.
    Evet hocam Astsubay'lıkta sorun oluyormuş onu duymuştum ama uzmanlık için de inşallah söylediğiniz gibi olur. Bu hafta içi Mareşal'e gitmeyi düşünüyorum, böyle bir düşüncem var, göz problem olur mu gibisinden hem muayene olup hemde bilgi almak için. Aslında nişan alan göz değil olmaması gerekiyor bence de. Bu arada hocam, Mareşal'e gitmem iyi olur mu sizce de? Bilgi almak için falan?
  • 28-07-2015, 00:03:43
    #7
    xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnşallah hocam, hakkımızdan hayırlısı...



    Evet hocam Astsubay'lıkta sorun oluyormuş onu duymuştum ama uzmanlık için de inşallah söylediğiniz gibi olur. Bu hafta içi Mareşal'e gitmeyi düşünüyorum, böyle bir düşüncem var, göz problem olur mu gibisinden hem muayene olup hemde bilgi almak için. Aslında nişan alan göz değil olmaması gerekiyor bence de. Bu arada hocam, Mareşal'e gitmem iyi olur mu sizce de? Bilgi almak için falan?
    Mareşal dediğiniz yer neresi hocam?
  • 28-07-2015, 00:13:02
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mareşal dediğiniz yer neresi hocam?
    Maresal bi rutbe diye biliyorum ordudaki en yuksek rutbe
  • 28-07-2015, 00:30:15
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Bende mulakat donemi bekliyorum. Nisan alacagin gozun degilse sorun olmaz. Birazvda mulakat heyetine bagli. Torpil felan kurtatmaz uzmanlikta. Hele ki au sonemde

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:19:37 -->-> Daha önceki mesaj 00:18:25 --

    erninc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Maresal bi rutbe diye biliyorum ordudaki en yuksek rutbe
    Maresal erzurum asker hastanesinin adi olmasi nlazim. Orada askerlik yaptim. Maresal olabilmrk icin savas gormek gerekiyor. Turkiyede maresal rutbesi sayılıdır

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:30:15 -->-> Daha önceki mesaj 00:19:37 --

    xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar sol göz de %90 tembellik olan biri uzman çavuşluk sağlık muayenesinde elenir mi? Ben bugün komşumuz olan bir uzman çavuşa sordum(askeriyenin içerisinden olduğu için), nişan alacağın göz değilse sorun olmaz dedi. Bilgisi olan var mı bu konu hakkında ?

    Tapatalk ile gonderildi...
    Hocam ben Erzurum Susuzharmanlar 109. Topçu Alayı bünyesinde askerliğimi tamamladım. Torpil felan söylenenlere inanma. Uzmanlık mülakatlarında seni test edecek heyetin de önemi büyük. Bazı adamlar vardır es geçer. Bazı adamlar vardır spor testlerinde tam derece ve 70 ortalama tutturmanı bekler. İşini şansa bırakma.

    Benimde aday numaram belli. Mülakat tarihi bekliyorum. 1 kilo dahi soru8n olabilir. 1.93 boy 106 kiloydum. Şimdi 95'e kadar düştüm. İşini asla şansa bırakma. Okuduğuma gör ebnazıları torpil demiş. Sen uzman çavuş olarak PROFESYONEL ORDU'nun bir üyesi olacaksın. Devlet bu anlamda sıkı takip eder.

    Sağlık muayenesi dedikleri bildiğin ücretsiz check-up. Her şeyini en ince detayı ile inceleyecekler. Nişan aldığın gözde ise problem olamazsın. Ama %90 sorun her iki göz içinde sıkıntı. Spor mülakatlarını ve sözlü mülakatı da en iyi şekilde vermeye bak. Şu günlerde UZMAN olmak eskisi kadar kolay değil.

    Düşün ki şınav mülakatındasın. 55 şınavı sen 120 saniyede çekerken yanındaki adamlar 100 saniyede çekiyor. Seni burada torpil morpil kurtarmaz emin ol buna