SelcukSonmez adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Torpil varsa kör olsan yine uzman olursun

Bu arada arkadaşın kolunda Dikiş izi var diye astsubay olamamıştı. Lakin bu mevzu 2008 yılında olmuştu. Bu arada uzman çavuş işi bitti diye biliyorum. Uzman Erbaşlık olmasın o?
Doğrudur hocam. Yani şu askerlik bittikten sonra sınav ve mülakata girerek uzman olarak kalma olayından bahsediyorum.

Torpil yok hocam. Normal şartlarda bu durum problem yaratır mı onu bilmek istiyorum.

Tapatalk ile gonderildi...