okan1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Komutanlarla iyi geçin yeter bi sekilde olursun uzman egitimlerden gecemesen bile

LG-D723 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
İnşallah hocam, hakkımızdan hayırlısı...

Ment adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Astsubaylıkda sorun oluyor ama uzmanlıkta sorun olmaz.
Evet hocam Astsubay'lıkta sorun oluyormuş onu duymuştum ama uzmanlık için de inşallah söylediğiniz gibi olur. Bu hafta içi Mareşal'e gitmeyi düşünüyorum, böyle bir düşüncem var, göz problem olur mu gibisinden hem muayene olup hemde bilgi almak için. Aslında nişan alan göz değil olmaması gerekiyor bence de. Bu arada hocam, Mareşal'e gitmem iyi olur mu sizce de? Bilgi almak için falan?