İnşallah hocam, hakkımızdan hayırlısı...
Evet hocam Astsubay'lıkta sorun oluyormuş onu duymuştum ama uzmanlık için de inşallah söylediğiniz gibi olur. Bu hafta içi Mareşal'e gitmeyi düşünüyorum, böyle bir düşüncem var, göz problem olur mu gibisinden hem muayene olup hemde bilgi almak için. Aslında nişan alan göz değil olmaması gerekiyor bence de. Bu arada hocam, Mareşal'e gitmem iyi olur mu sizce de? Bilgi almak için falan?
Mareşal dediğiniz yer neresi hocam?