xyL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çok haklısınız hocam. Yok nişan aldığım göz değil, içime su serpen durum tam da bu işte! Hakkımızdan hayırlısı hocam, ne diyelim... Nasipte var ise bakmışsın olmuşuz. Hastaneye gidip geldikten sonra yine gelişmeleri bu başlık altından yazarım.
Merakla bekliyorum. Aday numaranız belli mi hocam? Belki aynı dönemde mülakata çağırılırız.