EthicWebmaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben 24 yaşındayım seneye bir başvuru hakkım daha var. Askerliğimi yaptım dediğim gibi. Bende açıköğretim kazandım bu sene. Bakalım hayırlısı olur inşallah hakkınızda
İnşallah hocam, cümlemizin hakkından hayırlısı.