Kesinlikle bilgi al hocam. Sana en iyisini işin içerisindeki doktor söyler. Er - Erbaş ile Uzman Er - Erbaş arasında dağlar kadar fark var. Normal asker öyle ya da böyle askerliğini yapacak derler, asker yaparlar. En fazla eline silah vermezler olur biter.
Uzmanlık öyle değil. Profesyonel ordu mantığına müteakip hareket ediliyor. Heyet hele ki sağlam çıkarsa en ufak bir falso da yalan olursun. Ama nacizhane düşüncem nişan aldığınız göz değil ise sorun yapmazlar. Nişan aldığınız göz ise olamazsınız.
Çok haklısınız hocam. Yok nişan aldığım göz değil, içime su serpen durum tam da bu işte!

Hakkımızdan hayırlısı hocam, ne diyelim... Nasipte var ise bakmışsın olmuşuz. Hastaneye gidip geldikten sonra yine gelişmeleri bu başlık altından yazarım.