• 16-02-2015, 15:03:56
    #1
    merhaba arkadaşlar bu aradalar kafamı iyice tırmalayan bir durum var gürcistan dan araç getirme kendim için tabiki söylentilere göre yılda 1 giriş çıkış yeterli 1200 tl cezası varmış ceza önemli değil getiren insanlarda var forumda getiren yada konu hakkında bilgisi olan varmıdır?
  • 17-02-2015, 01:52:35
    #2
    Bende çarşamba günü Batum'a gidiyorum arkadaşlarla araba alma gibi bir düşüncemiz oldu.Ama bizde işin içinden çıkamadık.Yılda 1 kere giriş çıkış yapmak yetiyormuş diye duydum.Türkiye plaka alınabiliyormuş 1500 tl karşılığında.
  • 17-02-2015, 01:55:38
    #3
    Yanlış biliyorsunuz. Yılda 1 defa giriş çıkış değil arkadaşlar. Araçla ülkeye kim giriyorsa o ve onun belirlediği 1 kişimi daha neydi o kullanabiliyor aracı başkası kullanamaz.

    Ki o bilinen boşluk için sanırım yönetmelik çıkardı mevcut hükümet. Ülke büyük zarara uğruyor diye. İyice araştırmadan o işe girmeyin derim.
  • 17-02-2015, 01:59:46
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    http://www.resmigazete.gov.tr/eskile...20100123-3.htm

    8 ve 15. madde herşeyi özetliyor.

    Bu bir iki senedir gürcistan gümrüğünde bir dalavera var ama çıkar kokusu diye tahmin ediyorum.Malum bulgaristandan araba getirmek hiçte kolay değil.
  • 17-02-2015, 02:04:09
    #5
    Harun taştan var belki bileniniz vardır Suprası vardı. Sanırım 6 ayda bir giriş çıkış yapılması gerekiyor.
  • 17-02-2015, 02:09:01
    #6
    6 ayda bir giriş çıkış yeterli değil ne yazıkki öyle olsa inanın yer gök yabancı plaka olurdu. ticarete dökerlerdi bu işi. 6 ay bir aracı burda tuttuktan sonra yurtdışına çıkardıktan sonra en az araçla beraber 185 gün 6 ay yurtdışında bulunmanız gerekiyor. ondan sonra tekrar 6 ay getirebilirsiniz.
  • 17-02-2015, 11:11:20
    #7
    English adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende çarşamba günü Batum'a gidiyorum arkadaşlarla araba alma gibi bir düşüncemiz oldu.Ama bizde işin içinden çıkamadık.Yılda 1 kere giriş çıkış yapmak yetiyormuş diye duydum.Türkiye plaka alınabiliyormuş 1500 tl karşılığında.
    yılda bir kere 1200 tl ceza ödeyerek dolaşabiliyorsunuz hocam net bilgi aldıktan banada bilgi verirseniz çok sevinirim bende 1 2 aya gidicem duruma göre

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:11:20 -->-> Daha önceki mesaj 11:00:33 --

    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harun taştan var belki bileniniz vardır Suprası vardı. Sanırım 6 ayda bir giriş çıkış yapılması gerekiyor.
    bu araçta en son türk plakası vardı bostancı dada denk gelemiyorum bi türlü
  • 22-02-2015, 00:06:22
    #8
    yokmu daha bilgisi olan
  • 22-02-2015, 00:13:12
    #9
    Üyeliği durduruldu
    bulgaristan üzerinden bi a6 getirdik tam bilgim yok araçla babam ilgileniyor, ama 6 ayda bir mecidiyeköy'de evrak yaptırıp bir miktar ödeme yapıyor bildiğim kadarıyla giriş çıkışa o şekilde gerek kalmıyormuş