Gürcistan Plakalı Araç Kullanımı
19
●8.017
- 16-02-2015, 15:03:56merhaba arkadaşlar bu aradalar kafamı iyice tırmalayan bir durum var gürcistan dan araç getirme kendim için tabiki söylentilere göre yılda 1 giriş çıkış yeterli 1200 tl cezası varmış ceza önemli değil getiren insanlarda var forumda getiren yada konu hakkında bilgisi olan varmıdır?
- 17-02-2015, 01:55:38Yanlış biliyorsunuz. Yılda 1 defa giriş çıkış değil arkadaşlar. Araçla ülkeye kim giriyorsa o ve onun belirlediği 1 kişimi daha neydi o kullanabiliyor aracı başkası kullanamaz.
Ki o bilinen boşluk için sanırım yönetmelik çıkardı mevcut hükümet. Ülke büyük zarara uğruyor diye. İyice araştırmadan o işe girmeyin derim. - 17-02-2015, 01:59:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.http://www.resmigazete.gov.tr/eskile...20100123-3.htm
8 ve 15. madde herşeyi özetliyor.
Bu bir iki senedir gürcistan gümrüğünde bir dalavera var ama çıkar kokusu diye tahmin ediyorum.Malum bulgaristandan araba getirmek hiçte kolay değil. - 17-02-2015, 02:04:09Harun taştan var belki bileniniz vardır Suprası vardı. Sanırım 6 ayda bir giriş çıkış yapılması gerekiyor.
- 17-02-2015, 02:09:016 ayda bir giriş çıkış yeterli değil ne yazıkki öyle olsa inanın yer gök yabancı plaka olurdu. ticarete dökerlerdi bu işi. 6 ay bir aracı burda tuttuktan sonra yurtdışına çıkardıktan sonra en az araçla beraber 185 gün 6 ay yurtdışında bulunmanız gerekiyor. ondan sonra tekrar 6 ay getirebilirsiniz.
- 17-02-2015, 11:11:20yılda bir kere 1200 tl ceza ödeyerek dolaşabiliyorsunuz hocam net bilgi aldıktan banada bilgi verirseniz çok sevinirim bende 1 2 aya gidicem duruma göreEnglish adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:11:20 -->-> Daha önceki mesaj 11:00:33 --
bu araçta en son türk plakası vardı bostancı dada denk gelemiyorum bi türlüMutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle