merhaba arkadaşlar bu aradalar kafamı iyice tırmalayan bir durum var gürcistan dan araç getirme kendim için tabiki söylentilere göre yılda 1 giriş çıkış yeterli 1200 tl cezası varmış ceza önemli değil getiren insanlarda var forumda getiren yada konu hakkında bilgisi olan varmıdır?