• 22-02-2015, 22:49:29
    #19
    Üyeliği durduruldu
    6 Ay Türkiye de kalabilir.
    Gürcistana dönüp 1 gün kalıp gelemessiniz bu kez. 6 ay da Gürcistanda kalması gerek.

    Sürücü önemli değil yanlız araba sahibi kapıdan araçla gecebilir.

    Girdikden sonra araba senın degil in altına sahibi sürsün demezler.

    Bundan dolayı cevremden birisi batum dan 2 arac almıştı.

    6 ay bırını alıyor. 6 ay sonra bırakıp diger aracla geri gelıyordu.
  • 23-02-2015, 03:30:11
    #20
    Samsunda mobilyacı bir arkadaşımın oğlu var o babası gürcistan vatandaşı olduğunu orada 6 ayda bir aracı geri getirdiklerini söyledi. Ancak aynı arabayı son düzenlemeler ile tekrar ülkeye sokamıyorsunuz. Başka bir araç almanız gerekiyor karadenizde son model bmw mercedesler dolaşıyor gürcistandan tabela bir şirket kurun sonra oaradan arabanızı şirket üzerinden kullanabilirsiniz. Ancak çok fazla üçkağatçı var haberiniz olsun