Harun taştan var belki bileniniz vardır Suprası vardı. Sanırım 6 ayda bir giriş çıkış yapılması gerekiyor.
ben de diyorum bu HARUN'nun plakası neden böyle. Adam teker yakmaktan ceza yiyor, plakadan niye ceza yemiyor diyorum her gördüğüm de

anlaşılan o arabalar da hep gürcistan dan çıkma