• 22-02-2015, 00:17:14
    #10
    Mutlubiter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Harun taştan var belki bileniniz vardır Suprası vardı. Sanırım 6 ayda bir giriş çıkış yapılması gerekiyor.
    ben de diyorum bu HARUN'nun plakası neden böyle. Adam teker yakmaktan ceza yiyor, plakadan niye ceza yemiyor diyorum her gördüğüm de

    anlaşılan o arabalar da hep gürcistan dan çıkma
  • 22-02-2015, 00:25:25
    #11
    Batum da pek yaygın değil bu iş Tiflis'de çok yapılıyor ve dediğiniz gibi olmuyor bu işler hatta bu işte aracılık yapan türkler bile var. Böyle bir düşünceniz varsa tecrübeli kişilerle irtibat kurmanızı öneririm eğer aradığınız araç SUV kategorisindeyse birine yönlendirebilirim (bu işten komisyon alıyor)
  • 22-02-2015, 00:38:46
    #12
    Takvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bulgaristan üzerinden bi a6 getirdik tam bilgim yok araçla babam ilgileniyor, ama 6 ayda bir mecidiyeköy'de evrak yaptırıp bir miktar ödeme yapıyor bildiğim kadarıyla giriş çıkışa o şekilde gerek kalmıyormuş
    hocam rica etsem benim için bilgi alabilirmisin?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38:46 -->-> Daha önceki mesaj 00:31:06 --

    Erzurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Batum da pek yaygın değil bu iş Tiflis'de çok yapılıyor ve dediğiniz gibi olmuyor bu işler hatta bu işte aracılık yapan türkler bile var. Böyle bir düşünceniz varsa tecrübeli kişilerle irtibat kurmanızı öneririm eğer aradığınız araç SUV kategorisindeyse birine yönlendirebilirim (bu işten komisyon alıyor)
    bilgi almak için yönlendirebilirseniz sevirim 4x4 düşünüyorum zaten
  • 22-02-2015, 00:43:31
    #13
    Üyeliği durduruldu
    Biz de 3-5 ay önce araştırdık artvinde ki galericileri ararsanız durumu anlatırsanız sizi birilerine yönlendiriyorlar hatta biz tifliste bir türk galericiye ulaştık gelirseniz hallederiz dedi ama sonra dan pek mantıklı gelmedi bizde vazgeçtik.
  • 22-02-2015, 00:45:31
    #14
    UnFoLLoW adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz de 3-5 ay önce araştırdık artvinde ki galericileri ararsanız durumu anlatırsanız sizi birilerine yönlendiriyorlar hatta biz tifliste bir türk galericiye ulaştık gelirseniz hallederiz dedi ama sonra dan pek mantıklı gelmedi bizde vazgeçtik.
    neden mantıklı gelmedi hocam?
  • 22-02-2015, 00:47:05
    #15
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    neden mantıklı gelmedi hocam?
    aracı aldıktan 6 ay sonra giriş yapmanız gerekiyor bir süre kalmanız gerekiyor ancak 3-4 yıl sonra gidersiniz giriş yaparsınız problem değil 2.000 dolar gibi bir ceza ödersiniz aynı gün farklı plaka ile çıkarsınız bu araçlara türkiye de de gürcistan da da vergi ya da bandrol muayene ödemezsiniz. sınır iller dısında kalan yerler için pek cazip değil
  • 22-02-2015, 00:48:15
    #16
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aracı aldıktan 6 ay sonra giriş yapmanız gerekiyor bir süre kalmanız gerekiyor ancak 3-4 yıl sonra gidersiniz giriş yaparsınız problem değil 2.000 dolar gibi bir ceza ödersiniz aynı gün farklı plaka ile çıkarsınız bu araçlara türkiye de de gürcistan da da vergi ya da bandrol muayene ödemezsiniz. sınır iller dısında kalan yerler için pek cazip değil
    6 ay beklemeye gerek kalmadan çözdüklerini söylüyorlar kafamı karıştıran kısımda bu işte
  • 22-02-2015, 00:48:58
    #17
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay beklemeye gerek kalmadan çözdüklerini söylüyorlar kafamı karıştıran kısımda bu işte
    plaka değiştiriyorsun işte
  • 22-02-2015, 21:02:15
    #18
    Üyeliği durduruldu
    N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam rica etsem benim için bilgi alabilirmisin?

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38:46 -->-> Daha önceki mesaj 00:31:06 --



    bilgi almak için yönlendirebilirseniz sevirim 4x4 düşünüyorum zaten


    6 ayda bir 400 lira ödeniyormuş hocam, tabi modele arabaya ülkeye göre değişkenlik gösteriyormu onu bilmiyorum sormayı unuttum