N0S adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam rica etsem benim için bilgi alabilirmisin?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38:46 -->-> Daha önceki mesaj 00:31:06 --



bilgi almak için yönlendirebilirseniz sevirim 4x4 düşünüyorum zaten


6 ayda bir 400 lira ödeniyormuş hocam, tabi modele arabaya ülkeye göre değişkenlik gösteriyormu onu bilmiyorum sormayı unuttum