Takvim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bulgaristan üzerinden bi a6 getirdik tam bilgim yok araçla babam ilgileniyor, ama 6 ayda bir mecidiyeköy'de evrak yaptırıp bir miktar ödeme yapıyor bildiğim kadarıyla giriş çıkışa o şekilde gerek kalmıyormuş
hocam rica etsem benim için bilgi alabilirmisin?

--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 00:38:46 -->-> Daha önceki mesaj 00:31:06 --

Erzurum adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Batum da pek yaygın değil bu iş Tiflis'de çok yapılıyor ve dediğiniz gibi olmuyor bu işler hatta bu işte aracılık yapan türkler bile var. Böyle bir düşünceniz varsa tecrübeli kişilerle irtibat kurmanızı öneririm eğer aradığınız araç SUV kategorisindeyse birine yönlendirebilirim (bu işten komisyon alıyor)
bilgi almak için yönlendirebilirseniz sevirim 4x4 düşünüyorum zaten