aracı aldıktan 6 ay sonra giriş yapmanız gerekiyor bir süre kalmanız gerekiyor ancak 3-4 yıl sonra gidersiniz giriş yaparsınız problem değil 2.000 dolar gibi bir ceza ödersiniz aynı gün farklı plaka ile çıkarsınız bu araçlara türkiye de de gürcistan da da vergi ya da bandrol muayene ödemezsiniz. sınır iller dısında kalan yerler için pek cazip değil
6 ay beklemeye gerek kalmadan çözdüklerini söylüyorlar kafamı karıştıran kısımda bu işte