6 Ay Türkiye de kalabilir.
Gürcistana dönüp 1 gün kalıp gelemessiniz bu kez. 6 ay da Gürcistanda kalması gerek.
Sürücü önemli değil yanlız araba sahibi kapıdan araçla gecebilir.
Girdikden sonra araba senın degil in altına sahibi sürsün demezler.
Bundan dolayı cevremden birisi batum dan 2 arac almıştı.
6 ay bırını alıyor. 6 ay sonra bırakıp diger aracla geri gelıyordu.