Bende çarşamba günü Batum'a gidiyorum arkadaşlarla araba alma gibi bir düşüncemiz oldu.Ama bizde işin içinden çıkamadık.Yılda 1 kere giriş çıkış yapmak yetiyormuş diye duydum.Türkiye plaka alınabiliyormuş 1500 tl karşılığında.
yılda bir kere 1200 tl ceza ödeyerek dolaşabiliyorsunuz hocam net bilgi aldıktan banada bilgi verirseniz çok sevinirim bende 1 2 aya gidicem duruma göre
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 11:11:20 -->-> Daha önceki mesaj 11:00:33 --
Harun taştan var belki bileniniz vardır Suprası vardı. Sanırım 6 ayda bir giriş çıkış yapılması gerekiyor.
bu araçta en son türk plakası vardı bostancı dada denk gelemiyorum bi türlü