Yanlış biliyorsunuz. Yılda 1 defa giriş çıkış değil arkadaşlar. Araçla ülkeye kim giriyorsa o ve onun belirlediği 1 kişimi daha neydi o kullanabiliyor aracı başkası kullanamaz.

Ki o bilinen boşluk için sanırım yönetmelik çıkardı mevcut hükümet. Ülke büyük zarara uğruyor diye. İyice araştırmadan o işe girmeyin derim.