bulgaristan üzerinden bi a6 getirdik tam bilgim yok araçla babam ilgileniyor, ama 6 ayda bir mecidiyeköy'de evrak yaptırıp bir miktar ödeme yapıyor bildiğim kadarıyla giriş çıkışa o şekilde gerek kalmıyormuş